poniedziałek, 6 stycznia 2014

Liebster Award #1

Bardzo dziękuję za nominację do Liebster Award, bardzo dziękuję Pauli , która mnie nominowała. Wiele to dla mnie znaczy, naprawdę dziękuję.

Zostałam nominowana przez : http://poland1dgirl.blogspot.com  <3

1. Jak masz na imię?
Mam na imię Karolina, ale nie lubię tego imienia

2. Ile masz lat?
13 rocznikowo..

3.Jakie jest twoje hobby?
Ymm pisanie na pewno


4. Czego się boisz?
Pająków.. :c

5. Jakie jest twoje marzenie?Pojechać na koncert One Direction to moje największe marzenie

6. Co skłoniło Cię do założenia tego bloga?
Ymm pisałam imaginy w telefonie w notatkach, i niestety już miałam ich za dużo i założyłam tego bloga.

7. Czy masz jeszcze jakieś blogi?


8. Od kiedy blogujesz?
Od 16 września 2013.

9. Czy jesteś Directionerką? Jeśli tak to od jak dawna?
Od 13 listopada 2012

10. Masz 
rodzeństwo, zwierzęta?
Rodzeństwa nie mam. Mam świnkę morską.

11. Masz swój ulubiony kraj? Jaki? Dlaczego?
Wielka Brytania, tak, zdecydowanie Wielka Brytania. Jest po prostu piękna.



Moje pytania:

1. Jak masz na imię?
 2. Ile masz lat?
 3.Gdybyś na jeden dzień mogła stać się kimś innym, to kim?
4. Czego 
się boisz?

5. Twoje marzenie?
6. Co skłoniło Cię do założenia tego bloga?

7. Czy masz jeszcze jakieś blogi?
8.
Czy jest jakaś rzecz, której bardzo chciałabyś spróbować, ale nie masz odwagi? Jeśli tak, to jaka?
9.  Directionerka? Jeśli tak to od jak dawna?

10. Masz rodzeństwo, zwierzęta?

4 komentarze:

  1. I ja na te pytania mam odpowiedzieć u mnie na blogu?:)//imaginy69onedirection

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. „Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia ( tak wiem to mój blog ma mniej obserwatorów, ale po prostu nie wyobrażam sb, żebym mogła nie nominować twojego bloga :) ). Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

      Usuń
  2. Bardzo dziękuję za nominację, ale nie mogę odpowiedzieć na Twoje pytania z powodu braku czasu :( Przepraszam, mam nadzieję, ze się nie gniewasz...
    Nicol <3
    http://harrykochakotki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. <3 Ty mi tu lepiej Maniuś nexta dawaj! <3
    summerstarslove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń