sobota, 15 lutego 2014

I jak imagin 12

Czekałyśmy i czekałyśmy. 7:28 no jprdl wreszcie przyjechali.
-Gdzie wy kurwa byliście?! -  byłam cała wkurwiona, nie mogła się opanować
-W sklepie, po jedzenie dla Nialla.
-No k**wa najpierw mogliście po nas przyjechać.
-Mania uspokój sie. - Paula próbowała mnie uspokoić. PRÓBOWAŁA
Włożyli nasze walizki do samochodu. Była 7:46. Wszyscy są no to jedziemy. Odprawa i mogliśmy wejść na pokład. Miejsca były kilku osobowe. Paula siedziała z Lou i Liamem, Zayn z  Harrym. A ja z Horanem. Usiadłam obok niego, no to teraz kilka godzin podróży. Założyłam słuchawki na uszy, zasnęłam. Przez sen położyłam głowę na ramieniu Blondyna. Obudził mnie Niall. Przynajmniej się wyspałam. Wyszliśmy z samolotu i odebraliśmy bagaże, taksówka już na nas czekała. Kilka minuty i byliśmy pod hotelem. Weszliśmy do środka, razem z Paulą poszłyśmy do recepcji po klucze do pokoi :
-Dzień dobry. -  przywitała nas recepcjonistka
-Dzień dobry, chciałyśmy odebrać klucze do pokoi.
-Dobrze poproszę numer rezerwacji i już sprawdzam. - Paula podała jej kartkę z wypisanymi informacjami
-Niestety w bazie danych nie ma żadnej takiej rezerwacji. - byłam strasznie zdziwiona, przecież Zayn wszystko rezerwował
-Przepraszam jak to nie ma?
-Ta rezerwacja jest w hotelu w Australii.
-A czy możemy wynająć pokoje od dziś do niedzieli?
-Niestety są zajęte dopiero od jutra.
-Dobra niech będzie od  jutra.
-Dobrze pokoje zostaną przygotowane, proszę przyjść tu jutro z rana, wtedy dostana panie in formacje o pokojach.
-Dziękujemy, do zobaczenia.
-Do widzenia.
Widzę, że Paula była nieźle wkurwiona. Z resztą nie mniej niż ja.
-Zayn!! - Paula
-Co?
-Kurwa zarezerwowałeś hotel w Australii.
-Serio?
-Tak kurwa serio!! Dopiero jutro możemy tu przyjść! Gdzie spędzimy tą noc?!
^
^
^
Bry. Przepraszam,że taki krótki rozdział. Ale za dwa dni kończę ferie i chcę jeszcze odpocząć. Rozdziały będą pojawiały się rzadziej. To do zobaczenia ! <3

1 komentarz:

  1. Awawawawawaw next szybciutko!!! <3 <3 <3 <3
    summerstarslove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń