środa, 12 lutego 2014

Odpowiedzi na pytania i fakty o mnie :3

"Kiedy masz urodziny i imieniny? ;) "
~Urodziny 22 wrzesień, imieniny 18 listopad
"Kto jest najbardziej zboczoną osobą ,którą znasz?"
~Olivia i Andzia :P
"Znasz kogoś kto kto jest sobowtórem kogoś? :D"
~Hazz jest sobowtórem Olivii, albo Olivia Harrego. Jak kto woli :)
"Twoja ulubiona liczba? :P"
~69 :D
"Loczki" huh.... z czym Ci się to kojarzy? <3 "
~Z Olivią i Harrym.
"masz rodzeństwo"
~Nie c:

FAKTY :
1. Mam na imię Karolina,ale nie lubię tego imienia więc Mania :)
2. Jestem uzależniona od kiśli.
3. Gdy spotykam się z przyjaciółmi od razu nam odwala :3
4. Jestę Dresę Olivię <3
5. Nie lubię Walentynek, dlatego ich nie obchodzę.
6. Upamiętnijcie tą datę : 11.02.2014r. - założyłam Twittera.
7. Mam do Siebie dystans.
8. Z moją przyjaciółką wyzywamy się od "gnoi" - pozdro Bogussia :D
9. Nie lubię sera feta :C
10. Mam świnkę morską - Gejlorda, nie no na serio to Maja.
11. Nie lubię czekolady.
12. Od dwóch miesięcy ćwiczę z Mel B
13. Lubię dresy, chociaż często ich nie noszę :C
14. Codzienne piszę z Olivią... hmmm no prawie codziennie <3
15. Lubię wymyślać coś o Olivii i Harrym <3
16. Directioner, Kwiatonator <3
17. Lubię pisać coś z błędem typu : "informejszyn" i wtedy pisać do Olivii "Specjalnie tak napisałam"
18. Robię Sobie bekę z ludzi na 6obcy.
19. Nie mam pomysłu..
Jak jeszcze jakieś pytania to piszcie pod postem :)

A tu taki mały dodatek specjalny :

       
Hahaha Larry w wersji animowanej jeszcze nie wykończony + słabe zdjęcie bo słaby aparat :c


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz